bloomer

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av bloomer - 20 februari 2011 22:30

Min systerdotter önskade sig en klänning med hjärtan på och jag hittade det här söta tyget. En klänning med knappar, helfodrad med vit poplin. Det svåraste är att sy knapphålen. Eftersom jag försöker att undvika plagg med knappar, tar det tid varje gång jag skall ställa in symaskinen och lära mig igen hur man skall göra. Men det gick bra till slut. 


Ma ničce voulait une robe avec des coeurs et j'ai trouvé ce beau tissu. C'est biensûr l'incontournable des intemporels: la robe trapčze. Pas de difficultés ā part les boutonničres que je n'aime pas faire. Ca a été quand męme! La robe est entičrement doublée avec une popline blanche. Les boutons sont recouverts avec le tissu de la robe.


        

Presentation


Vad roligt att du hittade hit! Här kan du se det jag syr, virkat och stickar. Hoppas du får lite inspiration! Lämna gärna en kommentar!

Bienvenue sur mon blog! Je vous présente mes petites coutures et tricots. N'hésitez pas ā laisser un commentaire!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards