bloomer

Alla inlägg den 26 april 2011

Av bloomer - 26 april 2011 22:29

Jag har haft detta tyg ett tag men visste inte riktigt vad jag skulle hitta på. Det blev en tunika från New Look. Första gången jag använder ett New look-mönster och jag är inte besviken. Storleken passar perfekt förutom att jag måste korta ner, det blev för långt. Jag provade med ett par jeans och då vad det ok men med en kjol är det bättre om det är 15 cm kortare. Det får jag fixa snart.....


Un haut de chez New Look. Premičre fois que j'utilise un patron New Look et je ne suis pas décue. J'ai pris un 40 pour un 40 dans le commerce et c'est parfait. Mais il faudra que je le racourcisse. Je l'avais essayer avec un jeans et je trouvais que ca allait au niveau longueur mais avec une jupe c'est beaucoup trop long je trouve. Il faut que je coupe.......






   

Presentation


Vad roligt att du hittade hit! Här kan du se det jag syr, virkat och stickar. Hoppas du får lite inspiration! Lämna gärna en kommentar!

Bienvenue sur mon blog! Je vous présente mes petites coutures et tricots. N'hésitez pas ā laisser un commentaire!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards