bloomer

Alla inlägg den 25 september 2011

Av bloomer - 25 september 2011 19:47

Det har jag tänkt länge, att jag skulle sy en väska för att ta med frukost, telefonladdare, etc till jobbet. Så i stället för detta


   kommer jag att gå till jobbet i morgon med den här fina väskan .........


 

 

Den är sydd i jeans och fodrad med ett fint bomullstyg med blommor som jag köpte på loppis för något år sedan. (Ytterfickan ser lite sned ut men det är bara på kortet!!).


Non! Il fallait vraiment que ca change!! Je ne pouvais plus aller au boulot avec ce sac plastique. Alors j'ai cousu ce sac en jeans et je l'ai doublé avec un beau coton imprimé.(La poche extérieure n'a pas l'air d'ętre droite, mais ce n'est qu'un effet optique!!).

Presentation


Vad roligt att du hittade hit! Här kan du se det jag syr, virkat och stickar. Hoppas du får lite inspiration! Lämna gärna en kommentar!

Bienvenue sur mon blog! Je vous présente mes petites coutures et tricots. N'hésitez pas ā laisser un commentaire!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards