bloomer

Alla inlägg under november 2011

Av bloomer - 13 november 2011 16:51

Jag måste bara visa när jag hade min nysydda klänning när vi var på Kanarieöarna för tre veckor sedan. 

Vi var på utflykt i, bland annat, en grottby. Husen är byggda i grottor. Folk bor fortfarande så idag.  Vi fick gå in i ett hus (huset bakom mig på kortet).  Det var spännande att se. Man kan verkligen leva på många olika sätt....


Je dois vous montrer ma nouvelle robe portée quand nous étions en vacances aux iles canarie. Nous étions en excursion dans un village dans des grottes. Les maisons étaient construites dans les grottes. Elles sont toujours habitées aujourd'hui. Nous avons pu entrer dans l'une d'elles (la maison derričre moi sur la photo). C'est incroyable de voir que l'on peut vivre de si différentes facons.... 




 

 

























Presentation


Vad roligt att du hittade hit! Här kan du se det jag syr, virkat och stickar. Hoppas du får lite inspiration! Lämna gärna en kommentar!

Bienvenue sur mon blog! Je vous présente mes petites coutures et tricots. N'hésitez pas ā laisser un commentaire!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards