bloomer

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av bloomer - 5 juli 2012 14:01

Här är den, min nya New-look klänning!

Bekväm, passar perfekt när det är varmt! Jag är nöjd, verkligen.... Hade den på mig till jobbet idag. Det är alltid lite läskigt att ha på sig något man har själv sytt. Det är alltid svårt att bedöma själv om det håller måttet..... fast jag hade frågat min man innan, för säkerhetsskull!


Lā voilā, ma nouvelle robe New-look!

Confortable, et parfaite quand il fait chaud! Je suis vraiment satisfaite du résultat. Je l'ai portée aujourd'hui au travail. C'est toujours un peu délicat de porter une premičre fois ce qu'on a cousu, un peu dur de juger si c'est réussi ou non..... bon, j'avais quand męme demandé ā mon mari avant, pour ętre sûre!!


   

Presentation


Vad roligt att du hittade hit! Här kan du se det jag syr, virkat och stickar. Hoppas du får lite inspiration! Lämna gärna en kommentar!

Bienvenue sur mon blog! Je vous présente mes petites coutures et tricots. N'hésitez pas ā laisser un commentaire!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards