bloomer

Alla inlägg den 7 december 2013

Av bloomer - 7 december 2013 12:41

jag var här och postade något!!!! Sytt har man gjort men det är värre med fotografering....... Får se om jag kommer ikapp.... 

Jag börjar i alla fall med de tre kuddarna jag sydde för min dotters nya sovrum. Färgtemat är grått, vitt och det blev de färgerna hon valde för kuddarna.  Jag har änvänt tryckknappar för två av dem och en dragkejda för den sista. 


Ca faisait bien longtemps que je n'étais pas faire un tour par ici!! Il y a eu biensûr de la couture de faite mais pour les photos, c'est plus difficile.....

Je commence donc avec ces trois housses de coussin pour la chambre de ma fille. Le thčme couleur est gris et blanc. Les housses ont donc été cousues dans ces deux couleurs. Elles sont fermées soit par des boutons pressions (trčs pratique!!) ou une fermeture.

 

             

Presentation


Vad roligt att du hittade hit! Här kan du se det jag syr, virkat och stickar. Hoppas du får lite inspiration! Lämna gärna en kommentar!

Bienvenue sur mon blog! Je vous présente mes petites coutures et tricots. N'hésitez pas ā laisser un commentaire!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards