bloomer

Alla inlägg under juni 2014

Av bloomer - 18 juni 2014 21:19

Min dotter, Mathilda, behövde ett fodral för sina sminkborstar. Jag hade köpt ett "vaxat" tyg, alltså tunnare och mjukare än ett vaxdukstyg. Lätt att torka i fall det kommer puder eller annan smink på det. Och jag använde ett bomullstyg för insidan. Just nu finns det bara tre borstar men det finns möjlighet att fixa plats för fler.


Ma fille, Mathilda, voulait avoir un étui pour ses brosses de maquillage. J'aI utilisé un tissu type toile cirée mais plus fin (j'ai oublié le nom.......). L'intérieur est en coton. Pour le moment il n'y a que trois brosses mais il y a de la place pour plus.


       

Presentation


Vad roligt att du hittade hit! Här kan du se det jag syr, virkat och stickar. Hoppas du får lite inspiration! Lämna gärna en kommentar!

Bienvenue sur mon blog! Je vous présente mes petites coutures et tricots. N'hésitez pas ā laisser un commentaire!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards